Dit doen we met jouw feedback
We gebruiken de mening van jou als passagier om te onderzoeken welke stappen we moeten zetten om voor jou de ultieme passagiersbeleving te kunnen realiseren. Zo krijgen we bijvoorbeeld inzicht in waarom jij ons aanraadt aan familie en vrienden of wat jou weerhoudt om nog eens vanaf RTHA te vertrekken. Zijn we bijvoorbeeld wel zo gastvrij, snel en efficiënt als dat we zeggen? Van beide uiterste leren we en kunnen we daar onze producten, omgeving of het gedrag van onze medewerkers op afstellen.
Wat hebben we al verbeterd?
Nieuw Centraal Securityfilter (CSF)
Met ingang van januari 2020 nam RTHA het nieuwe Centraal Securityfilter (CSF) in gebruik. Met de opening van het nieuwe securityfilter werd ook gloednieuw scanapparatuur in gebruik genomen. Zo zijn er vier nieuwe securitylanes beschikbaar met de laatste nieuwe technologie, waarbij je telefoon bijvoorbeeld in je jaszak mag blijven zitten. Ook een laptop of vloeistoffen hoeven niet meer apart in een bak te worden gelegd. Dit zorgt voor een vlotter proces bij de securitycheck, zodat passagiers snel bij de gate kunnen zijn.