Adverteren
Samen met onze partners en Schiphol Group hebben we ervoor gekozen om de regie op alle (cross)mediale boodschappen gecentraliseerd te organiseren en aan te bieden. Of het nu gaat om het bestickeren van de poort bij de ingang van de luchthaven, de digitale reclameborden richting de terminal, de reclameborden op de parkeerplaatsen of de diverse offline en digitale reclameobjecten in de terminal – voor en achter het security filter.
Door de regie te nemen hebben we de mogelijkheid gecreëerd om de attentiewaarde van met name de digitale objecten te verhogen – ook per reizigersprofiel. In de praktijk betekent dit dat we daarom gekozen hebben voor een programmering die deels non-commercieel is (30%) en deels ingezet kan worden door (commerciële) derden. Voor jou daarom wellicht zeer interessant ook in combinatie met ons online- en social platform.
Daarnaast hebben we plekken gereserveerd op P2 voor het activeren middels productpromotie voor met name de automotive branche en hebben we zowel plekken voor als achter het security filter ingericht voor het actief promoten van jouw product of dienst.
Vragen?
Neem contact op via marketing@rtha.com. Voor activaties, product promoties of events kun je contact opnemen met Mike de Vries via info@retailbooking.com.
Het is uitdrukkelijk verboden om op Rotterdam The Hague Airport advertenties, mededelingen van welke aard ook of andere (commerciële) uitingen te plaatsen, op te hangen of te verspreiden zonder schriftelijke toestemming van Rotterdam Airport BV.