Vragen als ‘Wat vind je van onze website?’ ‘Hoe beoordeel je onze dienstverlening?’ en ‘Waardeer ons nu’ krijg je regelmatig in een e-mail of tijdens een live onderzoek. Maar waarom vragen we dit? Omdat het waardevol en belangrijk is! Er is niemand die ons beter kan vertellen hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren dan onze passagiers. Jij dus!
Deze onderzoeken gebruiken we om zo’n goed mogelijk beeld te krijgen van wat de pijn- en pluspunten zijn van onze dienstverlening op de luchthaven en online. We willen onze dienstverlening constant aan laten sluiten op de wensen van jou als passagier. Daarom is jouw mening belangrijk en zijn we erg blij als jij ons helpt om de dienstverlening van Rotterdam The Hague Airport (RTHA) te verbeteren. Maar wat doen we nu eigenlijk met de meningen en ervaringen van onze passagiers?
We gebruiken de mening van jou als passagier om te onderzoeken welke stappen we moeten zetten om voor jou de ultieme passagiersbeleving te kunnen realiseren. Zo krijgen we bijvoorbeeld inzicht in waarom jij ons aanraadt aan familie en vrienden of wat jou weerhoudt om nog eens vanaf RTHA te vertrekken. Zijn we bijvoorbeeld wel zo gastvrij, snel en efficiënt als dat we zeggen? Van beide uiterste leren we en kunnen we daar onze producten, omgeving of het gedrag van onze medewerkers op afstellen.
Wil jij RTHA helpen om de dienstverlening verder te verbeteren en eenvoudiger te maken? Meld je dan aan voor ons klantpanel. Wanneer er een onderzoek of passagiers arena plaatsvindt zal er contact worden opgenomen.